سرویس پکیج در تهران

سرویس پکیج در تهران توسط گروه کلوین تهویه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

کلوین تهویه با بیش از 10 سال سابقه کار در امور فنی با کادری مجرب و کاملا آموزش دیده به صورت 24 ساعته و تمام وقت در خدمت همشهریان عزیز در تهران می باشد.
مجموعه ی کلوین تهویه از بهترین و حرفه ای ترین تعمیر کاران  پکیج دیواری جهت تعمیرات و سرویس انواع مارک های پکیج دیواری استفاده می کند.
کلوین تهویه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.
پکیج ها هم مانند وسایل دیگر در فاصله زمانی مشخص نیاز به سرویس دارند، سرویس منظم باعث افزایش طول عمر دستگاه و راندمان بالای دستگاه می شود.

سرویس پکیج دیواری

چرا سرویس پکیج

افزایش راندمان دستگاه پکیج:
وسایل گرمایشی به دلیل وجود املاح و سختی آب بعد از مدتی دچار جرم و رسوب می‌شوند و این باعث می‌شوند که تبادل حرارت با اشکال رو به رو شود. این تبادل حرارتی پایین باعث مشکلاتی از جمله عدم گرمایش کافی هوا و همچنین سرد بودن آب گرم بهداشتی شود.

ضریب ایمنی بالا
ممکن است بنا به دلایلی پکیج دچار مشکل شود و در سیستم گرمایشی آن مشکل به وجود آید.
در این زمان از دستگاه، گازی به نام مونواکسید کربن نشت می‌شود که این گاز به شدت سمی و کشنده خواهد بود و بدون اینکه شخص متوجه شود می‌تواند می تواند او را به کام مرگ بکشاند.
پس لازم است که به صورت دوره‌ای عملیات سرویس و تعمیر پکیج دیواری انجام گیرد تا از بروز خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر جلوگیری شود.

محدوده خدمات در شهر تهران
متخصصان کلوین تهویه آماده خدمت رسانی جهت :
سرویس و تعمیر تخصصی  انواع پکیج در غرب تهران ( پونک، شهرک غرب، چیتگر، جنت آباد،باغ فیض و …. ) می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست